söndag 23 januari 2011

Ingen orsak till oro...

Tilll er som tror att jag tappat greppet och inte längre pysslar, har jag några lugnande ord. Jag har inte tänkt att försumma era pysseltörstiga ögon. Jag pysslar!
Jo, du läste rätt. Jag knåpar ihop några kort som bäst till The Greeting Farm. Så ha tålamod.

Just nu går jag en välbehövlig kost-skola (läs, jag läser som en tok och skolar mig själv), helt enkelt för att jag behöver ändra mina matvanor. Även om jag vill, kan jag inte göra två saker samtidigt, och så fort jag fått ordning på detta och jag matat med med tillräckligt mycket baskunskaper för att kunna köra själv... kommer det säkert att finnas mera tid för pyssel :-).

Och ni vet säkert hur mycket jag bara längtar efter att få lägga mina händer på Timpans och Spellisarnas nyheter!!! Då blir det garanterat pyssla av!

Och förresten...
Hur många av er läsare skall med på Scrapkryssningen till Danmark i februari? Jag längtar redan efter att få pyssla, pyssla och pyssla i dagarna två!

1 kommentarer:

Annicka sa...

Hej igen!
Kul att ses igår. Burken som jag visade dig blev en uppskattad present. Alla trodde nog att det skulle smälla när den öppnades men det var bara lite godis och det blev allmänt gapskratt. Jag är så taggad för att sätta tänderna i mina nya pysselsaker som jag köpte igår. Tänkte börja att färglägga något så jag får testa de nya copicpennorna.
Må så gott och lycka till med alla god mat som lagas åt dig och sambon.

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).