onsdag 12 januari 2011

Nyheter från Tim Holtz

Snart är det dags för mässa i USA och då kommer Timpan att visa sina nya produkter. Om jag minns hur det var förra året, så tog det ett bra tag innan vi fick sakerna hit till Sverige, men till slut kom de i alla fall... Jag antar att vi inte får njuta av dessa förrän kanske i mars-april... Men å andra sidan så får vi tid att spara ihop lite pengar i alla fall .-).

Här får du se de bilder jag hittar hos Timpan. Jag fick hela SJU stycken favoriter (måste ha-varor!!!) på en gång... Kan du gissa vilka?

Här kommer först tre långa stansar;
Typeset - alfabet
Tattered banners
Paper rosette - förbättrad version...

Strips

Mini scallop & Pinking - kantstans
Pennants - kantstans

Edges1

Steampunk - kantstans
Twigs - kantstans

Edges2

Old Jalopy

657165_Old_Jalopy

Sewing room

657186_Sewing_Room

Umbrella man

657189_Umbrella_Man

Weathered clock

657190_Weathered_Clock

Tiny tags and tabs

657188_Tiny_Tags_Tabs

Small easel

657187_Small_Easel

ATC & corners

657184_ATC_Corners-1

Vintage cabinet card

657217_Vintage_Cabinet_Card

Artful dwellings

657218_Artful_Dwellings

Vintage valise

657219_Vintage_Valise

Vilka blev dina favoriter och varför?

3 kommentarer:

Tash Daly sa...

These are all fabulous....this is a really hard choice. I think my favorites would have to be the valise, cause you could make little folders with it for photo's, journaling, tickets etc in various albums or for gift cards etc and the twigs also because of its functionality, I can see it used for halloween, as lightning, you can hang things off it, use it as scrub etc...steampunk is really cool too, I just love the gears oh and the clock....in fact I could go on and on all day. As for guessing which ones you got....Definitely steam punk and twigs,the sewing room, jalopy, tattered banners, pennants and clock or maybe valise? Was I close? Which DID you get? I can't WAIT to see what you create with these!! :-)

Terés sa...

Det är jobbigt snygga saker han kommer med nu... Uj va dyrt det kommer bli!

Mini tags and tabs, väskan, klockan, bilen, Vintage Cabinet card och den lilla movers & shapers som han visade idag som går i den samt de nya ord-movers & shapers; alla dem MÅSTE jag ha!

Direkt jag såg de nya diesen så bara poppade det upp projekt i huvudet. Kort, tags och minialbum är min grej så det här passar mig perfekt! Det ska bli spännande att se vad du hittar på...

Kram!

AN sa...

aivan ihania nämä ovat kaikki--vaikeaa on valita suosikkejaan--vielä hankkimatta se lumihiutaleboordikin--

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).