söndag 13 februari 2011

Nyheter från Imaginisce

Vackert, VACKert, VACKERT!
Nämen, oj.
Jag menar givetvis.
PRAKTISKT, PRAKTISKT, PRAKTISKT!!!
En trådlös limpistol!
Wowsey! Som jag väntat!!!!

Och så fanns det visst ett litet distress-verktyg också :). Även den är batteridriven!

Hmmm... Kanske är det lösningen för alla elektriska apparater. Jag menar då behöver vi ju inte tänka på om det är amerikansk, engelsk eller svensk strömföring.

Hmmm...
Hur många pysslare finns det inte i världen?
Hur många av oss vill inte ha bra grejor??
Hur många batterier kommer det att handla om i slutändan?
...
Är det miljövänligt med alla dessa batterier???

Jag vill inte vara alltför neggo när det kommer sådana här skönheter som batteridriven limpistol - för det tycker jag verkligen är toppen - men som sagt... Vad är nästa steg när det kommer till batterierna, miljön o s v...???


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).