måndag 28 mars 2011

Preview TGF - Creepy Harlow

På fredag den 1 april släpps det efterlängtade setet med sju stycken fullstora figurstämplar och x antal textstämplar från the Greeting Farm. Setet heter Creepin Creeper Crew Collection 1, och du hittar den hos Scrap & Hobby. I mitt tycke är det här det fräckaste setet på länge.

Egentligen har jag ju svårt för att välja någon favorit bland alla härliga TGF-stämplar, men jag finner flera i detta set; Harlow, Jack, Tyler, Noah och Sasha!
Bara de där fem gör det ju värt att köpa alla tillsammans - till ett mycket bra pris! Och på köpet får man flera härliga textstämplar...


Här är något jag inte gör varje dag...
En presentkasse.
Men jag kunde bara inte låta bli när jag såg Harlow. Jag vet inte vad det är med henne, men jag bara gillar hela looken. Kanske är det pilotglasögonen...
Vad vet jag...???




Jag har stansat ut olika former - både till det runda mönstrade papperet och grattis-bokstäverna.
Ett rutigt dekorband med en rosett pryder påsen på höger sida. För att dölja en skavank på den utstansade wellpappbiten, har jag döljt det med en brun gardenia och två rosenknoppar.

Jag har färglagt Harlow med copic-pennor på ett glatt papper som lämpar sig ypperligt för just Copic-pennor. Du hittar även dem i 10-pack hos Scrap & Hobby.

Siffran 9 är mitt lyckotal, så det fick hänga med här .-).


Gå till hemsidan för The Greeting Farm, för att få reda på hur du kan vinna ett sådant här härligt stämpelset. Bara en vinnare lottas ut!!!

Därtill finns det en annan skön nyhet som har sin premiär den 1 april. Det kommer nämligen att bli en ny utmaningsblogg hos TGF. Mer om det sen!
Men skynda dig till TGF.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).