tisdag 22 mars 2011

Rach0113 gör en tag

Rach är en av mina absoluta favoriter på YouTube. Hon har en sann konstnärlig ådra som gör mig grön av avund, och illa sugen på att lära mig hennes tekniker :-).

Här visar hon hur hon gör en s k steampunk-tag. Personligen önskar jag dock att hon hade lämnat kvar lite mer av läs-tavle-stämpeln synlig och kanske minskat ned på "ullen" eller vad det nu kan vara... Jag menar varför lägga ned så mycket arbete på bakgrunden om man inte kan se det... Det är väl tankar som de här som gör att jag begränsas i ett s k kollage-arbete...
Men fint blir det!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vad snyggt!!! Den där tuben med guldfärg skulle jag gärna vilja få tag på, blev ju skitsnyggt!!

Annicka sa...

Jätteläckert jag gillade också den skimrande färgen som hon strök på med fingrarna. Alla dealjerna var ju så snygga. Något sådant får bli ett projekt i framtiden.
Mässan i Göteborg var trevlig fick köpt lite nya saker, men det jag skrivit upp överst på min önskelista var ju Melting pot och Utee och det hittade jag inte. Får komma till dig i butiken och kika någon gång framöver.
Må så gott.

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).