måndag 23 maj 2011

En namnskylt till Erica

Jag var på kortmakarmara lördagen den 21 maj. Det är ju en tradition numera :-), eftersom jag varit på varenda en sedan de började ha maror :-).

Dagen började med att man fick ett namn att göra en skylt till. I mitt fall föll lotten på Erica. Hon hade marinblå tröja på sig, så jag lät det guida mig :-).

Jag ville också kickstarta mig själv med de härliga marina papperena från Maja Design - ur Skärgårdslivserien.


Jag har valt att använda den underbara Martha Stewart-stansen Deco Flowers nedanför det rivna marinblå papperet. Jag har nitat fast dem med Timpans Tiny Attacher-nitar. Det är verkligen ett verktyg jag inte kan leva utan!!!

Erika har jag skrivit med bokstavsstämplar, som jag sedan stansat ut med små cirkelstansar. 
Utmaningen krävde att man skulle embossa och dekorera med blommor, så det har jag gjort :-).

Du hittar allt material hos Scrap & Hobby :-).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).