lördag 9 juli 2011

HALLOWEEN MM FRÅN TIM HOLTZ

Ja, ni vet säkert att Halloween är en favorithögtid för min del. Kanske beror det på att jag ser ut som en risig gammal häxa själv... Ha ha ha.. Näe då... Skämt åsido...

Jag vet inte vad det är som får  mig på gott humör av att se häxor, spindlar m m (i stämpel- och utstansad form... riktiga spindlar ger mig kalla kårar...) - men halloweentokig är jag allt :-).

Kolla in de här fina stansmallarna som Tim Holtz och Sizzix kommer att släppa... Jag vet ju en som inte kommer att kunna motstå dem...
Och sen får vi inte glömma att kombinera dem med förra årets katt- och kråka-mallar samt haunted house, och häxan och fladdermusen. MMM.

Här är nyheter som visas på USA-mässan i sommar:
(utav erfarenhet vet jag att de bilder jag lägger upp - som inte är mina egna - bara förintas... det är bättre att du kollar in hans blogg istället :-)...)

Del 1

seasonal paper stash - d v s jul, halloween, påsk o s v...
chipboard-bokstäver
muse tokens
metalldekorationer - adornments - kolla bara in ugglan och fladdermusen!!!!

Här kommer förtittsbilder från andra ronden:
stansmallar:
boo 31
kandelaber och spindel
pumpa - o kolla så snygg den blir med orange cracle paint... tjohooo - orange!!!!
pumpa-ansikten - i med movers and shapers-former...
fladdermus och katt - litet format
kråka och katt - litet format
pumpa och ekollon - litet format
löv - litet format
höstlöv - decorative strip-stansmall - en lång sådan alltså...


annat:
texturkuvert (torrembossingkuvert) med halloweentema

halloween- och julstämplar:
spegelvända stämplar - till texturkuverten - jul, noter, halloween
halloweenstämplar - i mindre format än originalförpackningarna
jul- och vinterstämplar - i mindre format än originalförpackningarna
halloweenstämplar - häxa, katt, fladdermus, spindel och texter
höst- och tacksägelsedagen-stämplar: texter, skördehavre, ekollon, löv
julstämplar: julord, gran, ren, snöflinga, järneklöv
julstämplar: jultomte, julklocka, järnek, julgransdekoration, stjärna, merry christmas
julstämplar: sprickor, ängel, a joyful christmas, 3 vise män på kameler
little labels: siffror, text, ord, poison, pekande hand, admit one...


Ok. Nu är det officiellt... Nu är det dags för HALLOWEEN på allvar!!!
Sen är ju frågan hur länge man skall behöva vänta på dessa produkter... Väntan kommer ju att kännas OLIIIIIIIIDLIGT lång!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).