onsdag 27 juli 2011

Nya stämplar

En boråsresa är väl ingen boråsresa om man inte besöker Magnolia. Jag åker ju inte dit för deras egna stämplar - men väl för deras andra stämplar :-). Jag hittade t ex tre nya set med Tim Holtz-stämplar som jag bara inte kunde motstå:

road trip cms015


spills & splatters cms028


world traveler cms028

 Dessutom hittade jag  - märk väl - under min andra runda i butiken (sambon suckade högljutt....), ett set med resestämplar... italienska sådana.... de var BAKOM ett annat set med stämplar... 

Om jag inte bemödat mig att böja på knäna, hade jag ju missat dessa!!!! Hemska tanke...

De kommer från www.stampington.com (stampington & company) och heter s7117 - Venezia Correspondence 





1 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

Åh, vilka fina stämplar!! Ska bli spännande o se vad du gör av dessa! ;)

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).