måndag 25 juli 2011

Tips för en enkel JUNK JOURNAL

Vi får alla tacka Tangie Baxter på YouTube för sin fina tredelade kurs på hur man gör en junk jorunal.

Jag tror att jag skall börja med en sån här :-), och jobba med den allt eftersom...

Det är ju ingen som helst panik att färglägga hela boken på en gång... Jag tror att jag helt enkelt skall fokusera på att visa upp olika tekniker och metoder i min bok... Kanske har jag nytta av den i mitt arbete också :-)! Den kan ju på så sätt bli min portfolio - om jag skall söka nya uppdrag i livet.
Ja, se, DET var ju en riktigt bra idé!!!

Och att jag sedan får användning för en kinabok jag fått tidigare är ju bara en bonus! 


del 1



del 2



del 3

1 kommentarer:

AnnikaS sa...

Det ser faktiskt riktigt roligt ut! Tack för att du delar med dig av alla guldkorn du hittar på youtube.
kram Annika

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).