fredag 19 augusti 2011

Detta är din dag

Att få en hel dag att scrappa, göra kort eller papperspyssla på är lyx. Det är få förunnat att få det varje vecka, när man skall passa in det med vardag, barn, man och andra slags aktiviteter. Det är därför det är så kul att få göra det tillsammans med andra. 

I somras var jag och pysslade i Kungsbacka. Det var helt underbart. Vi var sex personer som njöt av sommaren. Vi behövde inte ens tänka på maten, då den levererades till oss. 
Vi tog oss tid att både äta, prata och pyssla och vi fick mycket gjort :-). 

Mera sånt, säger jag bara!!!


Visst är scraptanten (v506) för skön!!!

Stämpeln Detta är din dag (v333), tycker jag är så himla vacker. Och för att jag inte skulle tappa allt för mycket från bakgrunden på kortet, beslutade jag mig för att skära ut lite mellan bokstäverna...




Och visst ser "tanta" skönt glad ut! 
En glad tant = en glad gubbe... :-).



O imorgon skall jag iväg o pyssla igen... :-).

3 kommentarer:

Sandra sa...

Härligt kort! :)

Anonym sa...

Härligt kort och härligt att få pyssla hela dagen! Jag har en pysselcirkel med några kompisar, vi träffas varje månad och gör olika sorters pyssel. Lite svårare nu när jag ammar men det är en av sakerna jag kommer att prioritera att fortsätta med!

Anne-Christine sa...

Såå härlig tant! Och såå härlig dag! Håller med dig - mer sånt. :-) //A-C

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).