fredag 12 augusti 2011

Ett giftigt kort till Halloween

Jag gillar de här flaskstämplarna från Vilda Stamps jättemycket!

Jag hade stansat ut ett hål i det här kortet för att göra något annat projekt, men så ändrade jag mig. Och sedan visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. Jag kände dock för att sätta något runt ringen istället för att bara ha något som poppar upp underifrån, så jag lät fantasin flöda och den slutade vid flaskorna :-).




Att det skulle vara en döskalle som tittade fram i cirkeln var ju en självklarhet :-). Den har jag dekorerat med crackle accents, för att få fram ett sprucket utseende.

Det finns ju också en lite mindre döskalle med en vinge i hörnet på kortet (en av två döskallar med vingar v140). Visst ser den elak ut...


Jag valde att sätta en halloweenstämpel (greetings to you at halloween v562) på insidan av kortet.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).