fredag 26 augusti 2011

GRATTIS O LEV LIVET

Elä täysillä - joka hetki! - är en suverän stämpel, tycker jag. Lev fullt ut - i varje stund - står det, men man kan ju tolka det som att man skall fånga dagen och ta vara på varje ögonblick.

Den här piprökande gubben tycker jag ser så himla mysig ut med sina gummistövlar och sin rutiga skjorta.



Och visst är det viktigt att kunna njuta av livets små stunder när man blir gammal. För det är ju då man har tid att göra det man vill. Det är dock synd om dem som inte kan eller orkar göra det, när de tjänstgjort under sina tidigare år :-(.
Så vad jag vill ha sagt med det här kortet, är väl att man inte skall vänta på den så kallade rätta tiden, utan gör just nu-tiden till sin rätta tid.
Jag har satt själva Lev fullt ut-stämpeln (elä täysillä joka hetki v519) på en stjärnstämpel med ordet Onnea (v527) skrivet med massor av olika fonter. Onnea betyder lycka eller grattis


I bakgrunden har jag använt en stämpel som heter brevbakgrund v260. I kanterna har jag använt mig av den härliga steampunk-bårdstämpeln v654 och grungeswirl v540.

1 kommentarer:

Carina sa...

Fint kort med mysig gubbe. Brevstämpeln var häftig

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).