fredag 27 januari 2012

FINSK GOD JUL-TAG

Än finns det jul-lust hos mig :-). Den här gången i ett tag-format. Jag som älskar tags blev själaglad när jag såg mina tags i wellpapp. Det är ju det bästa av två världar :-).


Att sedan fortsätta på det enkla temat (läs se de tidigare julkorten jag gjort i år... samma material har använts även till detta julalster) gjorde bara saken roligare. De fina siffrorna har jag stansat ut med hjälp av Sizzix sifferstansmallar. Det blir redigt stora siffror med dem :-) - och det är det jag gillar med dem!


Jag har stansat ut en rund cirkel och en scallopcirkel (3" (tum) stor). Jag har också stämplat Vilda Stamps finska julstjärnestämpel på vitt papper för att få en kontrast mot de andra färgerna. Jag har också duttat med en röd stain-flaska för att få en splattereffekt.


Jag har satt fast den långa remsan med Timpans Tiny Attacher-nitar. Ett grön-vitt rutigt band och en bit snöre dekorerar toppen av tagen.

2 kommentarer:

Mim... sa...

Skit vad snygg den är!!!
Ha det gôtt....

Malin sa...

Riktigt snyggt!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).