söndag 5 februari 2012

I LOVE YOU...

Vilda Stamps släppte nya stämplar tidigare i veckan, och här är mitt första kort med ett av stämplarna :-)!!!. Tänk att jag hann få färdigt det till min Vilda-dag i Vilda-bloggen, som ju är den femte varje månad :-).

I love you more today than yesterday, but less than tomorrow lyder texten. Och visst passar det bra till Alla Hjärtans Dag, som är om 9 dagar :).

Jag har gjort ett distresshjärta genom att stansa ut ett hjärta i ett papper som jag vek som en kortbas och sedan fäste ett vitt papper inuti med massor av gem. Sen var det bara till att börja färga in med distressfärgerna.



Stämpeln heter I love you more today v341, och du hittar den hos Vilda Stamps.

Jag har gjort ett sånt där uppfläkt ram-kort med fina hjärtan i papperet från Inkido (Papercraft Scandinavia). Jag har också dekorerat kortet med massor av rosor.




Jag ville knyta an med en annan stämpel till huvudstämpeln, och så hittade jag den här fina som finns i ett hemligt kit: Everyday is a gift.


2 kommentarer:

Skyddsänglar sa...

Vilka fina kort du gör. Mycket inspirerande.
Jag älskar ugglor så din header är ursöt! :)

Shirley-Sirje sa...

Så stiligt och vackert, smälter så bra ihop med budskapet...
Kram

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).