måndag 21 maj 2012

STÄMPLAR FRÅN FANCY PANTS

Nu, när jag börjat på allvar med min konstjournal (art journal), vill jag visa er några fräcka stämpelset jag köpte för många herrans år sen, men som verkligen kommer till användning i mitt nuvarande skapande :-).

Stämplarna är på 12x12-tums plastark och har en bra kvalitet. Det är gott om svirlar, fina dekorationer och även lite lövverk och uttryck.
De var dyra då (400 kr/st), och jag tror, att om du hittar dem idag, så kan du göra ett riktigt fynd :-).
Om någon kan tipsa mig om var man kan köpa dem, så kan jag lägga till en länk...

fresh mod
(lövverket, cirklarna, och de tunna bollväxterna samt läpparna är klockrena!!!)


from the garden
(det fantastiska hörnet i höger neder-hörn, vingarna, spetsarna... mmmm)


bella brush
(hörnet i vänster nederhörn, ramen, hörnet... )

2 kommentarer:

Michelle Webb sa...

Hi Sari, Thank you so much for your comment, you say such nice things. I love this set of stamps, they would be used lots in my art journal too. Michelle xx

Marita Johansson sa...

Underbara stämplar

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).