onsdag 24 oktober 2012

STÖVLARNA ÄR INVIGDA

Jag började med de orange stövlarna (givetvis :-)....) och fick till det rätt så bra med rostfärgat linne  med spetskant (Zizzi), svart tröja och min härliga terracottafärgade axelremsväska jag hittade i London, tidigare i år. Svart kavaj, rostfärgad pälshalsduk och så är jag redo för världen... Och ja visst ja... Det blev ett par rostorange vantar till... :-)...


Nu önskar jag bara att jag kunde få tag i en kroppsnära svart varm jacka - typ i kavajmodell - utan att den behöver kosta skjortan, för då kan jag ju känna mig snygg hela tiden ... Jag älskar att gå i kavaj, egentligen :-).

1 kommentarer:

Indika sa...

Snygga!
Kollade själv in den där modellen för ett tag sedan.
Gångbara till allt lixom.

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).