måndag 18 februari 2013

ANNORLUNDA NYCKELHÅLLARE

Tacka vet jag Internet! Efter att ha letat efter nyckelskåp på pintrest, slog det mig att jag kunde göra en egen nyckelring av mina berlocker :-).

Men först tog jag vara på en stor gammal nyckel som  jag köpt på loppis. Jag fick idén till detta förra veckan, när någon kille visade att han hade en Ernst Kirschsteiger-flasköppnar-nyckel som nyckelknippehållare :-). 


Till nyckel nummer två, valde jag silverfärgade berlocker som representerar mig på något sätt. Och jag blev glad över att hitta en "riktig" nyckelringshållare i gömmorna.
Sen valde jag en klocka, en kamera, en uggla och ett uttryck - journey.

1 kommentarer:

Mia Singh sa...

hihihi jag har UGGLAN!!!! (från dig!) :-) / Mia Singh

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).